Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем след теглене без кука

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
    и колко е налягането. я виж на капачката на разширителния съд колко пише, 0,7 бара ли беше а температурата е под 90 градуса
    Малко ли ти си струва за пластмаса?
    GTV

    Comment


    • #62
      Венци - около1.5бар., а температурата може да стигне и 110 градуса, .... че и повече
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #63
        Репатрак, няма да ти вземе мн, или виж сервиза дали има някаква кола за пренасяне на автомобили! Приятели от някоя автокъща ако имат!?
        sigpic
        Gulfstream G650 with Italian design...

        Comment


        • #64
          Радиатор намерих... Много и искрени благодарности на NightRider за помощта. А това с лепенето го изключих още вчера. Както казахте вие, ще го залепя и после като карам само за това да мисля и да се притеснявам, кога ще се прецака пак...
          Alfa Romeo - 156 - 1999 - 1.8 16V Twin Spark

          Comment


          • #65
            Човек се учи докато е жив. А той е млад и зелен един вид. Намерих му радиатор, трябваше да мине и да си го вземе. Е, и да го монтира. Дано се справи и това да му е за урок. Благодаря и на Scarface за отзивчивостта
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              Човек се учи докато е жив. А той е млад и зелен един вид. Намерих му радиатор, трябваше да мине и да си го вземе. Е, и да го монтира. Дано се справи и това да му е за урок. Благодаря и на Scarface за отзивчивостта
              Alfa Romeo - 156 - 1999 - 1.8 16V Twin Spark

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от aleck Покажи съобщение
                Весели празници!
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от Vins Покажи съобщение
                  Малко ли ти си струва за пластмаса?
                  не знам в кой свят живеете. в момента всички водопроводни инсталации се правят с ППР тръби, като връзката се прави чрез спояване а налягането е доста по-високо
                  точка

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                    не знам в кой свят живеете. в момента всички водопроводни инсталации се правят с ППР тръби, като връзката се прави чрез спояване а налягането е доста по-високо
                    В сегашния. Само не си обяснил тази пластмаса дали е ППР и евентуално как ще нанижеш пистолета и как ще прихлупиш двата детайла
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                      В сегашния. Само не си обяснил тази пластмаса дали е ППР и евентуално как ще нанижеш пистолета и как ще прихлупиш двата детайла
                      единствено от значение е дали е термореактивна или термопластична а какъв точно тип е, както вече казах е означено върху нея.
                      точка

                      Comment


                      • #71
                        Готово, вече съм с нов радиатор и съм пушка... Цялата работа, с разглобяване и сглобяване ми отне точно два часа.... Следвах инструкциите на колегите от форума, разбира се..... След това щастлив, че съм готов запалих и за почнах да чакам докато загрее.... но тя загря почти до 120 градуса а, перката не се включва.... прегледах всичко още 10 пъти, обаждах се на кого ли не, и така още 1 час. Накрая установих, че проблема е в буксата на топлинния датчик, счупена е, и не дава контакт както трябва. Закрепих положението до утре. В 9:30 съм при Scarface да си набавя нова букса. Искрени благодарности на NightRider и на tonov за инструкциите по темата за смяната на радиатор... Благодаря и на всички останали за съпричастността и за съветите.
                        Alfa Romeo - 156 - 1999 - 1.8 16V Twin Spark

                        Comment


                        • #72
                          Радвам се, че всичко е наред. Съжалявам само, че малко те обърках по телефона с датчика, ама ме хвана в крачка и нямаше как да отворя компа и тъпите навици с 33-ките ме подведоха, а и ти създадоха малко главоболия. Но не очаквах, че клемата ти е счупена така гадно - да ти работи стрелковия показател на температурата, а да нямаш сигнал към компа. Все пак тази кола до тегленето е била ОК. Мисля, че едно кабелче и едно ФЕС ще са ти от полза - веднага щеше да хванеш проблема. Замисли се, не е толкова сложно.
                          Весело на всички четящи
                          Last edited by NightRider; d.m.y г., 22:19. Основание: допълнение
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment

                          Working...
                          X